Pudliszki - Zesp馧 Szko造 Podstawowej i Gimnazjum FRIEDRICH - TSCHANTER - OBERSCHULEEILENBURG 
  Login or Zarejestruj si
•  Home  •  Dokumenty Szko造  •  Home  •  Downloads  •  Your Account  •  Forums  • KONTAKT  • Przetargi  • Ochrona Danych Osobowych  •
 God這 Polski 
 Szko豉 Partnerska 
FRIEDRICH - TSCHANTER - OBERSCHULE EILENBURG
Historia wsp馧pracy.
 Facebook 
 Innowacje 
2015/2016
- Innowacje „Matematyka praktyczna, inspiruj帷a, czaruj帷a – matematyka inaczej…”

2014/2015
- K瘰 z sensem
- Magia czytania
- Magiczny 鈍iat papieru…
- Razem mo瞠my wi璚ej
- R闚ne szanse – r闚ny start
 Ankiety 
Czy 安i皻o Latawca by這 fajna imprez?

Tak, super...
Fajne
Takie sobie
Raczej s豉be
Nie fajne



Wyniki
Ankiety

G這s闚: 103
Komentarzy: 40
 Menu 
· Strona g堯wna
· Absolwenci
· Kontakt
· Ankiety
· Archiwum
· Bmi
· Downloads
· Dziennik u篡tkownika
· FAQ
· Forum
· Kalendarz
· mtsf
· Przetargi
· Recenzje
· Sekcje
· Szukaj
· Top
· Twoja opinia
· Twoje konto
· Web Links
· Wy郵ij Newsa
· Zawarto嗆
 Szcz窷liwy Numer 
na dzie:       ®

26.05.2017

Regulamin
 Kogo my tu mamy? 
Witaj!

anonimowy

Nick
Has這
KodKod
Podaj Kod
Zarejestruj

Cz這nkostwo:
Ostatni: polo2016
Nowe dzisiaj: 0
Nowe wczoraj: 0
Wszystkie: 1319

Online [23]:
Go軼i: 23
U篡tkownik闚: 0
Odwiedzin:
Dzisiaj: 284
Wszystkich: 15435278
 Info od Admina 

Badanie 軼ie瞠k edukacyjnych niepe軟osprawnych
Projekty 2013/2014



W Polsce wci捫 dominuje kszta販enie w szko豉ch specjalnych. Model taki uznawany jest za typ kszta販enia o charakterze segregacyjnym. Uczniowie z niepe軟osprawno軼i nie maj szans na rywalizowanie i rozwijanie si ze sprawnymi r闚ie郾ikami, co powoduje obni瞠nie ich umiej皻no軼i spo貫cznych oraz zmniejsza szanse na rywalizowanie na rynku pracy.

Badanie 軼ie瞠k edukacyjnych niepe軟osprawnych


Do takich wniosk闚 doszli autorzy raportu przegotowanego w ramach prac Komisji Ekspert闚 ds. Os鏏 z Niepe軟osprawno軼i przy Rzeczniku Praw Obywatelskich przy Rzeczniku Praw Obywatelskich. Pr鏏 zmniejszenia zjawiska segregacji uczni闚 z niepe軟osprawno軼i mia造 by szko造 integracyjne. Integracyjny system kszta販enia i wychowania polega na maksymalnym w陰czeniu dzieci i m這dzie篡 z niepe軟osprawno軼i do plac闚ek umo磧iwiaj帷ych im dorastanie i nauk w gronie zdrowych r闚ie郾ik闚. W Europie w latach 60., a w Polsce dopiero w 90. zacz窸y powstawa przedszkola, szko造 podstawowe, a p騧niej gimnazja integracyjne b康 z oddzia豉mi integracyjnymi. Specjali軼i zwracaj uwag na fakt, i wiele kraj闚 europejskich przechodzi這 etap kszta販enia integracyjnego, ale koncepcja ta by豉, w wielu tych krajach, krytykowana ze wzgl璠u na tworzenie rozwi您a specjalnie pod k徠em uczni闚 niepe軟osprawnych. Powodem takich negatywnych opinii by gorszy poziom nauczania w klasach integracyjnych, za co winiono uczni闚 z niepe軟osprawno軼i, a nie braki systemowe w zakresie wspierania edukacyjnego czy brak wsparcia szkoleniowego dla nauczycieli.









Prawa autorskie © Pudliszki - Zesp馧 Szko造 Podstawowej i Gimnazjum Wszystkie prawa zastrze穎ne.

Opublikowane: 2014-01-15 (2826 ods這n)

[ Wr鵵 ]
Web site powered by PHP-Nuke

JASTPA
2003

PUDLISZKI
Web site engine code is Copyright © 2003 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Tworzenie strony: 0.095 sekund

:: skyLineBlue phpbb2 style by Volize Web Solutions :: PHP-Nuke theme by www.nukemods.com ::