SZKOŁA PODSTAWOWA im. gen. Franciszka Dzierzykraja Morawskiego w PUDLISZKACH Dziennik Internetowy 
  Login or Zarejestruj się
•  Home  •  Dokumenty Szkoły  •  Home  •  Downloads  •  Your Account  •  Forums  • KONTAKT  • Przetargi  • Ochrona Danych Osobowych  •
 Godło Polski 
 Szkoła Partnerska 
FRIEDRICH - TSCHANTER - OBERSCHULE EILENBURG
Historia współpracy.
 Facebook 
 Innowacje 
2015/2016
- Innowacje „Matematyka praktyczna, inspirująca, czarująca – matematyka inaczej…”

2014/2015
- Kęs z sensem
- Magia czytania
- Magiczny świat papieru…
- Razem możemy więcej
- Równe szanse – równy start
 Ankiety 
Czy Święto Latawca było fajna imprezą?

Tak, super...
Fajne
Takie sobie
Raczej słabe
Nie fajne



Wyniki
Ankiety

Głosów: 131
Komentarzy: 251
 Menu 
· Strona główna
· Absolwenci
· Kontakt
· Ankiety
· Archiwum
· Bmi
· Downloads
· Dziennik użytkownika
· FAQ
· Forum
· Kalendarz
· mtsf
· Przetargi
· Recenzje
· Sekcje
· Szukaj
· Top
· Twoja opinia
· Twoje konto
· Web Links
· Wyślij Newsa
· Zawartość
 Szczęśliwy Numer 
na dzień:       ®

18.12.2017

Regulamin
 Kogo my tu mamy? 
Witaj!

anonimowy

Nick
Hasło
KodKod
Podaj Kod
Zarejestruj

Członkostwo:
Ostatni: Oliwia27
Nowe dzisiaj: 0
Nowe wczoraj: 0
Wszystkie: 1398

Online [29]:
Gości: 29
Użytkowników: 0
Odwiedzin:
Dzisiaj: 881
Wszystkich: 16939473
 Info od Admina 

Badanie ścieżek edukacyjnych niepełnosprawnych
Projekty 2013/2014



W Polsce wciąż dominuje kształcenie w szkołach specjalnych. Model taki uznawany jest za typ kształcenia o charakterze segregacyjnym. Uczniowie z niepełnosprawnością nie mają szans na rywalizowanie i rozwijanie się ze sprawnymi rówieśnikami, co powoduje obniżenie ich umiejętności społecznych oraz zmniejsza szanse na rywalizowanie na rynku pracy.

Badanie ścieżek edukacyjnych niepełnosprawnych


Do takich wniosków doszli autorzy raportu przegotowanego w ramach prac Komisji Ekspertów ds. Osób z Niepełnosprawnością przy Rzeczniku Praw Obywatelskich przy Rzeczniku Praw Obywatelskich. Próbą zmniejszenia zjawiska segregacji uczniów z niepełnosprawnością miały być szkoły integracyjne. Integracyjny system kształcenia i wychowania polega na maksymalnym włączeniu dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością do placówek umożliwiających im dorastanie i naukę w gronie zdrowych rówieśników. W Europie w latach 60., a w Polsce dopiero w 90. zaczęły powstawać przedszkola, szkoły podstawowe, a później gimnazja integracyjne bądź z oddziałami integracyjnymi. Specjaliści zwracają uwagę na fakt, iż wiele krajów europejskich przechodziło etap kształcenia integracyjnego, ale koncepcja ta była, w wielu tych krajach, krytykowana ze względu na tworzenie rozwiązań specjalnie pod kątem uczniów niepełnosprawnych. Powodem takich negatywnych opinii był gorszy poziom nauczania w klasach integracyjnych, za co winiono uczniów z niepełnosprawnością, a nie braki systemowe w zakresie wspierania edukacyjnego czy brak wsparcia szkoleniowego dla nauczycieli.









Prawa autorskie © SZKOŁA PODSTAWOWA im. gen. Franciszka Dzierzykraja Morawskiego w PUDLISZKACH Wszystkie prawa zastrzeżone.

Opublikowane: 2014-01-15 (3321 odsłon)

[ Wróć ]
Web site powered by PHP-Nuke

JASTPA
2003

PUDLISZKI
Web site engine code is Copyright © 2003 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Tworzenie strony: 0.089 sekund

:: skyLineBlue phpbb2 style by Volize Web Solutions :: PHP-Nuke theme by www.nukemods.com ::